5 paź 2015

Stosik: wrzesień 2015

Październik nastał wielkimi krokami a ja bym zapomniała o tradycyjnym już co miesięcznym stosikowym wpisem. Powiem tylko, że dużo się działo u mnie i wcale bym się nie pogniewała za klona :P Ale to tyluko takie moje gadanie. Dla mnie wrzesień był dużo bardziej udany od sierpnia, że względu na urlop oraz dużo niższe temperatury, miałam dość morderczych upałów które nas nawiedzały. 

Dość tego paplania a oto stosiki, tym razem moje zdobycze zostały podzielone tematycznie:
Stosik 1: kryminalnie

Robiąc zakupy w supermarkecie natknęłam się na wyprzedaż książek, z ogromnego stosu wyłowiłam następujące pozycje (wszystkie były po 4.99 zł, więc nie mogłam się nie skusić):
  • "Ciemna strona człowieka",  Focus cywilizacje, Burda książki
  • "Anatomia zbrodni",  Focus śledczy poleca, Burda książki
  • "Fascynacja przemocą", Focus śledczy poleca, Burda książki

Stosik 2: kolorowo


Na tym stosiku są trzy numery Art Terapii wydanej przez Hachette. Do każdego numeru dołączone są akcesoria do malowania tj. kredki flamastry. Niestety na razie wydawanie ArtTerapii zostało zawieszone, podobno za jakiś czas zostanie wznowione lecz nie wiadomo kiedy to będzie :/

Stosik 3: fantastycznie

Dwa tomy Kolekcjonerskiego wydania Świata Dysku Terrego Pratchetta:
  • Tom 2: Zbrojni
  • Tom 3: Na glinianych nogach
I to by było na tyle w tym miesiącu. :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz