10 sty 2016

Stosik: Grudzień 2015 i krótkie podsumowanie minionego roku

Mam wrażenie, że dość niedawno pisałam podsumowanie roku 2014, a to było już rok temu. Czas leci jak szalony... Mieniony rok był dla mnie bardzo ciężki i mam nadzieję, że obecny będzie znacznie lepszy i dużo weselszy, będzie więcej radości niż smutków. Wiem, że trochę "zaniedbałam" bloga wpisy ukazywały się nie tak często jak planowałam, lecz czasem po porostu nie miałam siły, aby napisać coś sensownego, bo miałam wrażenie, że to co pragnę napisać będzie bez sensu i zupełnie nie odpowiednie. Dodatkowo dopadł mnie kryzys czytelniczy więc suma, sumarum wyszło to co wyszło... i całkowicie nie pragnę powtarzać tego co było.

Zaczął się styczeń, a śniegu jak nie było tak nie ma, tylko popada co nie co, lecz z tego co jest nie da się nawet ulepić bałwana :/ Mało tego grudzień był dość ciepłym miesiącem i kilka dni temu zaczęły się mrozy. Nagły skok temperatury przyczynił się, że wiele osób choruje i ciężko im powrócić do pełni zdrowia, bo co się wykurują to zaraz się przeziębią od nowa. Wolę jak pogoda zmienia się stopniowo i nasz organizm powoli potrafi się przystosować to znacznych skoków temperatury.  

Rok 2015 upłynął mi na prezentowaniu minimalistycznych stosików z moimi książkowymi nabytkami, czasem udało mi się całkowicie powstrzymać przed wyciągnięciem portfela. Jestem zadowolona z mojego postępu nad planowaniem zakupów. Czasem nawet ta wstrzemięźliwość popłaca bo można przez przypadek załapać się promocje i zamiast normalnej ceny, zapłacić jej połowę.

Stosik:


  • James Bowen, "Kot Bob i jego podarunek", WNK- uwielbiam kota Boba, a ta pozycja to prezent urodzinowy od mojej kochanej Wiedźmy :)
  • Cathy Glass, "Czy mnie pokochasz?", Muza - kolejna pozycja opowiadająca o ciężkich losach dzieci, powieści Cathy Glass mogę kupować w ciemno
  • Peter Ackroyd, "Śmierć króla Artura", Zysk i S-ka - kolejny mój mały bzik legendy Arturiańskie a te szczególne bo otrzymane jako prezent urodzinowy od mojej kochanej Wiedźmy
  • Trudi Canavan"Anioł Burz", Galeria Książki - powieść na którą czekałam dość długi czas, pisarki której książki mogę kupować w ciemno

Stosik: fantastyczny

Książki z kolekcji "Świat Dysku":
  • tom 9: "Carpe Jugulum"
  • tom 10: "Kolor magii"

Stosik: recenzencki

  • Alex Marwood, "Dziewczyny, które zabiły Chloe", Wydawnictwo Albatros - od portalu Kostnica.com.pl 

Stosik: elektronicznie


Stało się. Zostałam właścicielką Kindle Paperwhite 3, jestem z tego zakupu zadowolona, dodatkowo jest to częściowo prezent pod choinkę, który moja rodzinka powitała z wielką radością. Czytnik jest o tyle wygodny, że nie zajmuje wiele miejsca a można na nim mieć wiele ciekawych pozycji i pólka zbytnio nie cierpi pod jego ciężarem. 

  • "Legendy Polskie", Allegro - projekt allegro ukazujący Legendy Polskie w nowym wydaniu [klik].
O i to na tyle, wyjątkowo zaprezentowałam, aż cztery różne stosiki. 

0 komentarze:

Prześlij komentarz