22 maj 2013

Tak krótkim wstępem . . .

Podczas pewnej rozmowy, pewna wielka wielbicielka zombie, poprosiła mnie w "żartach" abym po przeczytaniu pewnej książki napisała coś o niej, jak mi się podobała. Więc, postanowiłam podzielić się ta informacją nie tylko z wielką wielbicielką zombie, ale też z innymi osobami, może akurat ktoś znajdzie sobie coś co mu przypadnie do gustu.  

Oprócz czytania książek, bardzo lubię słuchać muzyki filmowej, jeździć rowerem, oglądać filmy/seriale i bym zapomniała uwielbiam robić zdjęcia jak to mawia moja siostra mawia "i znów kwiatki i chmurki" ale jak to nie robić zdjęcia chmurkom jeśli one są takie piękne podczas wschodów i zachodów słońca?!   


- A dlaczego ten blog nosi nazwę "Moja kraina wieczności"?

Odpowiedź brzmi bardzo prosto książki są wieczne, raz napisane już się nie zmienią oraz były, są i będą. Obecnie dużo się robi, aby zachować literaturę wiadomo papier się kruszy, tusz płowieje, ale można je przepisać tak jak robili w średniowieczu czy jak obecnie zdigitaliwoać przy pomocy współczesnej techniki.

1 komentarz:

  1. Powinnam się chyba przemianować na Zombie Girl ;) albo coś w ten deseń ;)
    A Ty, moja droga, czytaj, czytaj, bo chcę wiedzieć czy mam się brać za tą książkę czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń