21 sie 2014

[Zapowiedź] Katarzyna Puzyńska: Więcej czerwieni

4 września 2014 roku odbędzie się premiera książki Katarzyny Puzyńskiej pod tytułem "Więcej czerwieni". Jest to drugi tom serii opowiadającej o przygodach policjantów z Lipowa. Pierwsza część serii "Motylek" została przyjęta z wielkim entuzjazmem i nie zawiodła czytelników, jej recenzje można przeczytać [tu]

Okładka drugiego tomu

 A co będzie się działo a tym tomie?
Lato w pełni. Na polach rozpoczynają się żniwa, a w sadach dojrzewają jabłka. Młodszy aspirant Daniel Podgórski czuje, że znalazł się w najlepszym momencie swojego życia. Tymczasem w okolicach sennego zazwyczaj Lipowa zostają zabite dwie młode kobiety. Sprawca okaleczył brutalnie ich ciała. Policja kryminalna z Brodnicy podejrzewa, że oba zabójstwa mogą być dziełem seryjnego mordercy. Daniel Podgórski dołącza do ekipy śledczej prowadzonej przez kontrowersyjną komisarz Klementynę Kopp. Policja stara się znaleźć punkty wspólne pomiędzy obiema ofiarami i stworzyć profil zabójcy.
Brak postępów w śledztwie zbiega się z kłopotami w życiu prywatnym Podgórskiego. Czy mimo to policjant zrozumie, jaki jest prawdziwy cel mordercy? Czy uda się w porę zapobiec śmierci kolejnej kobiety?

2 komentarze:

  1. Czytałam "Motylka" i byłam bardzo pozytywnie zaskoczona, że debiut może być aż tak dobry :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się spodobał :) Czekam z niecierpliwością na premierę drugiego tomu :)

    OdpowiedzUsuń